• وبلاگ : راديو آفتاب
  • يادداشت : دومين برنامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام. با توجه به محتواي خوبي که داريد، خوشحال ميشم اگر با هم تبادل لينک داشته باشيم. لطفا سايت من رو ببينيد و اگر مايل بوديد توي سايتم برام پيغام بگذاريد تا تبادل لينک کنيم. قبلا هم پيغام گذاشتم براتون ولي جوابي ندادين.

    سلام وبلاگ بسيار خوبي داري موفق و پيروز باشي

    در ضمن مي خواستم ا گه بشه با شما تبدل لينك كنم

    نام آنکه صدا را آفريد
    باسلام
    اجازه دهيد آغاز سال 1385 را به تمامي شما عزيزان تبريک عرض کنم .
    سالها از پي هم ميگذرد و رسانه راديو به عنوان قديمي ترين رسانه الکترونيکي ايران، در آستانه شصت و شش سالگي است . با جستاري در محيط مجازي اينترنت مي توان متوجه آن شد که بهره راديوهاي فارسي زبان از اين امکان بسيار اندک است .در کنار آن تحقيق و پژوهش نيز در اين زمينه ناچيز بنظر مي رسد. متاسفانه تاريخ دقيق ،مدون وبررسي همه جانبه نيز در اين خصوص کمتر به چشم مي خورد.
    براساس مواردي که ذکر شد ،بر آنم ، تا سهم کوچکي در اين زمينه داشته باشم و با ايجاد وبلاگ شنيدني

    ( WWW.SHENIDANI.MYBLOG.IR ) موضوعات مختلف در زمينه راديو را گرد آوري و در محيط منسجمي قرار دهم ، حال اگر شما ويا مجموعه محترمتان با عرايض ذکر شده هم عقيده ايد به هر نحو که تمايل داريد ميتوانيد به اين اقدام رونق بيشتري ببخشيد و با ارسال مطلب و عکس و..... در زمينه راديو ( ايران و جهان ) مشتاقان به موضوعات مختلف راديو راخوشحال سازيد مطمئنان مطالب شما حتي ابراز نظرتان بر روي صفحه نقش خواهد بست . منتظر دريافت پيام شما هستم . در ضمن اگر تمايل داريد وبلاگ شنيدني را قابل دانسته ، در صورت داشتن سايت يا وبلاگ آن را پيوند دهيد .
    باتشکر
    به اميد دريافت پيغام شما
    shenidani1385@yahoo.com
    شاهد

    سلام

    خسته نباشيد علي آقا

    واقعا دستتون درد نكونه . راديو آفتاب را گوش و دادم زيبا بود . ضمنا با اجازه تون لينكتون هم كردم . اميدوارم موفق و مويد باشيد